علیرضا تخت‌شاهی روز پنجشنبه به ایرنا افزود: وظیفه تامین آب آشامیدنی و در کنار آن حفظ محیط زیست، وظیفه‌ای است که بدون خردجمعی و همکاری و همیاری مشترکان مقدور نخواهد بود.

وی با بیان اینکه امر تولید، تامین، نگهداری و توزیع آب امری به ظاهر ساده است اما از آنجایی که تامین آب شرب بهداشتی با سلامت جامعه ارتباط مستقیم دارد، گفت: کارکنان خدوم شرکت‌های آب و فاضلاب شبانه‌روز در تلاشند تا بهترین خدمات را به شهروندان ارایه کنند.

وی اظهارداشت: اکنون که کشور با تنش کم آبی و چالش کمبود آب مواجه است باید تلاش کنیم بامدیریت بهینه مصرف و اتخاذ شیوه‌های کاربردی در صرفه‌جویی از آب کشور را از این چالش نجات دهیم.

تخت‌شاهی، هدف کارکنان این شرکت را خدمت به مردم، کسب رضای خداوند، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه دانست.

مدیرعامل شرکت آبفای کرمانشاه بااشاره به سالروز تاسیس شرکت‌های آب و فاضلاب کشور، افزود: ارزیابی شاخص‌های اصلی نشان می‌دهد بخش آب و فاضلاب از لحاظ ارایه خدمات کیفی و کمی ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه صنعت آب و فاضلاب در شکوفایی و صیانت از محیط زیست تاثیرگذار است، ادامه داد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود هرساله شاهد تحولات و پیشرفت‌های قابل توجهی در صنعت آب و فاضلاب کشور باشیم.

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه در ادامه گفت: خدمت‌رسانی به مردم علاوه بر تعهدکاری و انسانی، برگرفته از آموزه‌های دینی ما است و کسب رضایت مردم، ضایت الهی و اجر اخروی را به همراه خواهد داشت.

او تامین آب شرب سالم و بهداشتی را از دیگر وظایف شرکت‌های آب و فاضلاب دانست و گفت: در ارایه خدمت به مردم استان کرمانشاه لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.

مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه، با بیان اینکه امر سقایی از دیرباز در سنت حسنه پیامبر و امامان معصوم وجود داشته است، گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه آب به ویژه در قرآن کریم و توصیه های ائمه اطهار مبنی بر مصرف درست و بهینه آب و نهی از اسراف نعمت‌های خدادادی، مسوولیت خطیر امر سقایی بر عهده کارکنان آب و فاضلاب قرار دارد.

استان کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد ۲۲۰ هزار مشترک مربوط به شهر کرمانشاه است.

این استان با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۶۲۲ روستا دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.