به گزارش ایرنا؛ ماموستا مُلا قادر قادری روز جمعه در دیدار دکتر لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهوری که به شهرستان پاوه سفر کرد، افزود: از سال ۵٩ در دیدارهای متعددی که با مسئولان مختلف نظام داشته ایم، خواسته های مردم این دیار را مطرح کردیم اما هنوز برخی از آن خواستهها جامه عمل نپوشیدهاند.

وی تصریح کرد: مردم ما در هر دو دوره، آرای بالایی را به جناب آقای دکتر روحانی دادند و از این رو انتظار این بود جواب سلام گرم ما پاسخی گرم باشد.

وی با بیان اینکه در حکومتداری و در معیار ما عملکرد افراد مهم است، نه شیعه یا سنی و اصولگرا یا اصلاحطلب بودن آنها و گفت: در استان کرمانشاه و بصورت خاص در مناطق مرزی، اصلاحطلب و اصولگرا با تعریفی که در مرکز هست، یا نداریم یا خیلی کم است و در این مناطق بیشتر مصلحت گرایی مد نظر است.

امام جمعه پاوه در ادامه اظهار داشت: مردم ایران، مردمی عاقل و مصداق واقعی تعریف پیامبر (ص) از قوم ایرانی هستند و اگر این عقلانیت نبود با توجه به تحرکات و ترفندهای دشمن، امروز وضعیت اینگونه نبود.

ماموستا قادر افزود: الحمدلله در منطقه امنیت فیزیکی داریم اما نباید امنیت اجتماعی و اخلاقی را نیز فراموش کنیم. 

دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری روز پنجشنبه وارد استان کرمانشاه شد.

دیدار با مسئولان استان، دیدار با علمای اهل سنت، حضور در نشست با اعضای کانون های وکلای استان، سفر به مناطق زلزله زده و حضور در شهرستان پاوه از جمله برنامه های معاون حقوقی رئیس جمهوری در این سفر ۲ روزه بود.

۳۰۳۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.