ناصرمحمدصالحی پس از 16 سال از ریاست هیات کاراته کرمانشاه خداحافظی کرد و «سعید نصراللهی» سکاندار جدید این هیات در استان شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان امروز (19 تیر) با حضور نائب رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزارشد و سعید نصراللهی با اکثریت آراء اعضای مجمع برای مدت چهارسال ریاست هیات کاراته استان شد.

در این مجمع علی‌اصغر پورابراهیم، بهزاد خسرو آبادی، وحید دامود، افشین شریفی، حسن صفی خانی، رضافتاحی، اسدالله فتاحی، کامران علی بیگی، محسن قاسمی، سیدمحمدقارونی، خلیل محمدی و سعید نصراللهی 12 کاندیدای احراز پست ریاست هیات کاراته استان بودند که پس از کناره گیری چهار نفر از کاندیداها(افشین شریفی، حسن صفی خانی، سید محمد قارونی و جلیل محمدی) و اعلام انصراف چهار نفر دیگر (بهزاد خسرو آبادی، وحید دامود، رضافتاحی و محسن قاسمی) به نفع سعید نصراللهی و اعلام انصراف یک کاندیدا (کامران علی بیگی) به نفع اسدالله فتاحی رای گیری برای انتخاب یکی از دو کاندیدای باقی مانده انجام گرفت که در نهایت سعید نصراللهی اکثریت آراء را کسب و سکاندار جدید هیات کاراته استان شد.

سعید نصراللهی در این مجمع توانست از مجموع 19 رای ماخوذه از اعضا 14 رای موافق کسب کند.

رئیس جدید هیات کاراته استان در این مجمع به کاهش آمار ورزشکاران سازمان یافته این رشته در استان طی سنوات گذشته اشاره کرد و گفت: اینکه چرا کاراته کرمانشاه باوجود قطب بودن در این سالها افت کرده، موضوعی است که باید آسیب شناسی شود و در این راستا ضروری است کارگروه و یا اتاق فکری را متشکل از بزرگان، قهرمانان و پیشکسوتان این رشته تشکیل دهیم.

وی تصریح کرد: کاراته کرمانشاه یکی از قطب های ایران است که می خواهیم با برنامه های منسجم جانی دوباره به آن ببخشیم و آن را از حالت سکون خارج کنیم.

نصراللهی گفت: همچنین به این نیاز داریم که یک برنامه جامع و مدون به تبعیت از برنامه های فدراسیون داشته باشیم.

وی استعدادیابی، تعامل همه جانبه با آموزش و پرورش برای شناسایی استعدادها، حمایت از قهرمانان، تلاش برای جذب اسپانسر، به روز رسانی دانش مربیان و توجه ویژه به شهرستان ها را از دیگر برنامه های خود برای مدت چهارسال  آینده در کاراته کرمانشاه اعلام کرد.








انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.