به گزارش خبرنگار ایرنا ، پرویز ایده پور روز دوشنبه در اولین جشنواره پژوهش و فناوری با محوریت گردشگری و توریسم که در دبستان «سیدعلی رایزان» روستای «چورژی» برگزار شد، افزود: فرآیند آموزش و یادگیری همراه با تحقیق و پژوهش ، استعداد و ایده دانش آموزان را آشکار و بارور می کند.
وی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بالای شهرستان پاوه در حوزه گردشگری بر ضرورت توجه ویژه به مشارکت و نقش آفرینی موثرتر شهروندان ، دانش آموزان و نخبگان تاکید کرد.
ایده پور افزود: توسعه پایدار شهر با رویکرد فرآیند آموزش و یادگیری برای ایجاد فضای رقابتی در میان نخبگان و استعدادهای برتر و بهره مندی از آنها در راستای ایده پردازی برای حوزه های اولویت دار از جمله گردشگری بسیار حائز اهمیت است.
فرماندار پاوه تصریح کرد: محصول و نتیجه پژوهش تغییر فکر است که این مهم هم اکنون در روستای «نسمه» با تلاش دهیار این روستا و همراهی و مشارکت بی نظیر مردم آن اتفاق افتاده و امیدوارم به سایر دهیاران و روستاهای شهرستان تعمیم داده شود.
در این جشنواره مدیران آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و دهیار نسمه در باره اهمیت تولید علم همراه با پژوهش با رویکرد گردشگری مطالبی بیان کردند.
در ادامه حاضران از نمایشگاه صنایع دستی ، غذاهای سنتی و محلی و نقاشی دانش آموزان دبستان سید علی رایزن چورژی که با محوریت گردشگری برپا شده بود، بازدید کردند.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.