کیوان کاشفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: با توجه به تحولات اخیر اقتصادی در حوزه مبادلات بازرگانی و تجاری 2 کشور ایران و عراق و همچنین اقلیم کردستان، ضرورت برگزاری نشست ها و دیدارهای متقابل بیش از پیش احساس می شود.
وی اظهار داشت: به همین منظور و نیز در راستای معرفی هرچه بیشتر توانمندی های استان کرمانشاه و افزایش امکان صادرات محصولات استان به کشور عراق، هیاتی مرکب از بازرگانان و تجار عراقی در حوزه های مواد غذایی، صنعت ساختمان، برق، نفت و پتروشیمی و سایر بخش ها به دعوت از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه اول دی ماه وارد استان کرمانشاه می شوند.
رئیس اتاق ایران ادامه داد: طبق برنامه های پیش بینی شده، هیات مذکور در بدو ورود، از واحدهای مختلف صنعتی بازدید خواهند داشت و در روز دوم حضور این هیات در کرمانشاه جلسه ای عمومی و با حضور تمام بازرگانان و تجار کرمانشاه برگزار خواهد شد و افراد می توانند در پنل های تخصصی B2B، به بحث و تبادل نظر در زمینه های کاری مرتبط بپردازند.
به گفته کاشفی ، هیات مذکور در سوم دی ماه استان کرمانشاه را به مقصد عراق ترک خواهند کرد.
او اظهار امیدواری کرد با برگزاری چنین نشست های تخصصی موجبات همکاری و تعامل هر چه بیشتر بازرگانان کشورمان بخصوص بازرگانان و تجار استان کرمانشاه با کشور عراق و اقلیم کردستان فراهم آید.
استان کرمانشاه با 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، 2 مرز رسمی در شهرستان قصرشیرین دارد.
سالانه بیش از 2 میلیارد دلار کالا از استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر می شود.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.