سرهنگ عنایت فلاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همسو با اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا ، ماموران انتظامی قصرشیرین در حین انجام عملیات گشت زنی موفق به کشف و ضبط این میزان قاچاق سوخت در شهرستان مرزی قصرشیرین شدند.
وی بیان کرد: این میزان سوخت از 19 دستگاه خودروی متخلف در شهرستان قصرشیرین کشف شد که سودجویان قصد عرضه خارج از شبکه آن را داشتند.
فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: در این رابطه 6 تن دستگیر که با تشکل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ فلاحی افزود: سوخت های کشف شده به شرکت فرآورده های نفتی تحویل شد.
این مقام انتظامی از اقشار مختلف مردم خواست با هدف تامین و گسترش امنیت ، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
پیش تر نیز فرماندار قصرشیرین از کشف 434 هزار و 752 لیتر سوخت قاچاق از مبادی مرزی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داده بود.
مرادعلی تاتار اضافه کرد که این میزان سوخت قاچاق با هوشیاری ماموران گمرک ، نیروهای هنگ مرزی ، ارتش و نیروهای امنیتی در عملیات های مختلف و با رصد کامیون های خروجی و یا از قاچاقچیان و عرضه کنندگان سوخت غیرمجاز کشف و ضبط شده است.
شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق 186 کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ، 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این 2 مرز انجام می شود.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.