به گزارش ایرنا؛ رضا محمودیان روز چهارشنبه در نشستی با کارکنان حراست استانداری، فرمانداری ها و شهرداری های تابعه استان کرمانشاه در سرسرای تدبیر، افزود: باید با تاسی از تعالیم انسان ساز اسلام و با الهام گرفتن از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به انجام وظیفه و اجرای برنامه های خود بپردازیم.
وی رعایت موازین و مقررات، ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری، قانون گرایی و تعمیم این موارد به ساختار ادارات را از اولویت های مهم برشمرد و ادامه داد: رعایت اصل احترام و تکریم ارباب رجوع بسیار الزامی است که کارکنان حراست باید ضمن رعایت این موضوعات، حریم خصوص افراد و حفظ آبرو و اسرار سازمان را نیز با دقت و هوشیاری کامل رعایت نمایند.
وی تلاش در راستای استقرار نظام شایسته سالاری با تکیه بر شناسایی و معرفی افراد متعهد و متخصص را مهم ارزیابی کرد و گفت: ضرورت دارد که کارکنان حراست ضمن هم افزایی و همکاری با مدیران به منظور تحقق اهداف سازمان، در شناسایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نهایت اهتمام و جدیت خود را بکار گیرند.
محمودیان در ادامه شناسایی متخلفان و برخورد متناسب و قانونی با افراد متخلف را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: بهره مندی از نگرش کلان و برنامه ریزی متناسب با فناوری روز و همچنین توجه به سه اصل دقت، صحت و سرعت در بررسی گزارش های رسیده و اطلاع رسانی به موقع نیز از دیگر اولویت ها است که ضرورت دارد کارکنان حراست به این موضوعات توجه کنند.
مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری در پایان تلاش برای تحقق بخشیدن سه شعار اساسی حراست اثرگذار، تصمیم ساز و پاسخگو را مورد تاکید قرار داد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.