به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه که سومین نمایشگاه انفرادی این هنرمند حوزه کارتون و کاریکاتور استان محسوب می شود تعداد 31 اثر از آثار کارتونی با نگاهی انتقادی به موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به معرض نمایش گذاشته شده است.
این هنرمند جوان تاکنون علاوه بر کسب چندین عنوان بین المللی و کشوری از جمله منتخب کارتون های مطبوعاتی جشنواره مایا کامات هندوستان، کسب سه دیپلم افتخار از کشورهای کوزوو و رومانی را در کارنامه فعالیت های هنری خود دارد.
داوری و دبیر اجرایی چندین جشنواره کشوری و بین المللی و فعالیت در نشریات کارتون و کاریکاتور کشور نیز از دیگر فعالیت های هنری این هنرمند جوان کردستانی است.
امیر سهیلی متولد 1362 در شهر سنندج و فارغ التحصیل کارشناسی شیمی کاربردی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1388 آغاز کرد.
این هنرمند کردستانی هم اکنون به عنوان هیات رییسه و مدرس کارتون خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری استان مشغول به فعالیت است.
نمایشگاه کارتون پلتووک از 26 آذر تا 2 دی ماه جاری درگالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و در 2 نوبت صبح و بعدازظهر پذیرای بازدید علاقمندان است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: امید بهمنی
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.