فرماندار سنندج گفت: انقلاب مشروطه سرمشق و الگوی کشورهای منطقه است.

به گزارش‌ایلنا، محمدابراهیم زارعی پیش ازظهر امروز در افتتاحیه کارگاه آموزشی‌تربیت مربی حقوق شهروندی در سنندج، اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی حقوق شهروندی به عنوان خط مشی دولت برای الحاق حقوق شهروندی و دستورکاری برای دست اندرکاران در سطوح مختلف بسیار ارزنده است.

وی با بیان اینکه انقلاب مشروطه سرمشق و الگو کشورهای منطقه است گفت: ملت ایران پیشتازترین ملت خاورمیانه و  همیشه در پی الحاق حقوق خود بوده است.

فرماندار سنندج تصریح کرد: در انقلاب مشروطیت مردم ایران در پی حق مسلم خود یعنی" استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی " و انقلاب مشروطیت این زمینه را فراهم کرد.

وی گفت: ملت ایران در ارتباط با فرهنگ سازی و نقش آفرینی در تمدن جهان سابقه دیرینه دارد و به عنوان ملت حق طلب و حق خواه مطرح هستند.

زارعی افزود: متاسفانه آموزش ها به روز نبوده و باید مداوم آموزش متناسب با وقایع روز داشته باشیم تا کشور توسعه و پیشرفت کند.

وی اظهار کرد: زمانی توسعه پایدار در کشور اتفاق می افتد که از حقوق شهروندی و قانون اساسی آگاهی داشته باشیم و وظایف دولت و مردم مشخص باشد.

فرماندار سنندج با بیان اینکه نداشتن آموزش یکی از مشکلات شهروندان و مسئولین بوده گفت: رئیس جمهور مسئول اجرای حقوق مردم است و براساس نیازهای جامعه منشور حقوق مردم را تدبین کرده است.

وی گفت: مسئولین بیشتر از هر کسی نیازمند آموزش به روز هستند و ضرورت دارد به عنوان کارگزار دولت از دستگاه های آموزشی حمایت کنیم.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه خاطر کارگزاران خدمت گزار مردم هستند، خاطر نشان کرد: خیلی از کارکنان با حقوق خود و مراجعین آشنا نیستد و باید این آموزش ها به تدریج در سطوح مختلف آموزش داده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.