به گزارش ایرنا، مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری روز یکشنبه در جلسه معارفه سرپرست جدید فرمانداری کامیاران با اشاره به شرح وظایف وزارت کشور و نقش فرمانداران در این راستا گفت: نظارت بر کار دستگاه های اجرایی به منظور افزایش رضایت مندی مردم به عنوان فعالیتی مهم باید مدنظر فرمانداران باشد.
مراد جعفری توسعه فعالیت های سیاسی و فرهنگی، حمایت از احزاب و تشکل ها را بسیار ضروری دانست و افزود: با توجه به اینکه مشارکت مردم و پای کار بودن آنها می تواند موفقیتی بزرگ برای هر دولتی باشد این اقدامات زمینه ساز مشارکت بیشتر مردم در زمینه های مختلف است.
وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات با حضور گسترده مردم، وجود امنیت و آرامش در جامعه و پاسخ کوبنده به اقدامات تروریستی دشمنان نشانه اقتدار ایران اسلامی و مردم است.
جعفری اضافه کرد: اقدامات مثبت و خدمات ماندگار دولت یازدهم موجب امنیت پایدار و خودکفایی در بخش های مختلف شده است.
در ادامه مسعود روحانی فرماندار سابق شهرستان کامیاران با تقدیر از همکاری مدیران و کارکنان ادارات، سازمان ها و نهادها و اقشار مختلف مردم شهرستان در طول دوران حضور وی به عنوان فرماندار کامیاران گفت: دولت مصمم است تا با بهره گیری بیشتر از نقش مردم در جهت توسعه همه جانبه کردستان گام های بیشتری بر دارد.
در ادامه سرپرست جدید فرمانداری کامیاران گفت: منافع مردم مهمترین دغدغه وی خواهد بود و در این راستا از ظرفیت های شهرستان و همراهی جوانان و نخبگان استفاده خواهد کرد.
جمال ارشدی افزود: به دنبال تدوین برنامه توسعه ای با مدیریت مشارکتی خواهد بود تا بر اساس برنامه حرکت شود.
به گزارش ایرنا، در پایان این جلسه حکم استاندار کردستان در خصوص سرپرستی فرمانداری کامیاران به جمال ارشدی که اکنون مدیر کل امر اجتماعی استانداری کردستان است با حفظ سمت ابلاغ شد و با اهداء لوح و هدایایی از طرف کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه از مسعود روحانی تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است مسعود روحانی با حکم استاندار کردستان به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب شده است.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج قرار دارد.
7349/6108
**خبرنگار: ژاله گرگانی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.