به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدنافع علایی نیا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: صندوق توسعه بخش کشاورزی سقز، به عنوان تنها صندوق شهرستانی استان کردستان و غرب کشور که اواخر سال 94 تاسیس و راه اندازی شد دارای 73 سهامدار است.
وی با بیان اینکه سرمایه این صندوق، بیش از 10 میلیارد ریال است، اضافه کرد: این صندوق، در آیندۀ نزدیک به صورت محدود اقدام به پذیرش سهامدار جدید و افزایش سرمایه خواهد کرد.
رئیس هیئت مدیرۀ صندوق توسعه بخش کشاورزی سقز ادامه داد: افرادی می توانند اقدام به خرید سهام کنند که اسامی آنها در طرح تاسیس اولیه صندوق درج شده باشد و علاقه مندان می توانند برای تحقیق این امر به صندوق توسعه بخش کشاورزی شهرستان سقز مراجعه کنند.
او با بیان اینکه میزان سرمایه دولت در این صندوق حدود 48 درصد است، اظهار کرد: از این محل، نفعی عاید دولت نشده، بلکه هدف از مشارکت دولت، کمک به بهره برداران بخش کشاورزی و استقرار فرهنگ مشارکت است.
علایی نیا با اشاره به اهمیت افزایش قدرت مالی صندوق برای پرداخت تسهیلات بیشتر به سهامداران اظهار امیدواری کرد که اواخر تابستان، که بهره برداران حوزه کشاورزی نقدینگی حاصل از دسترنج خود را تا حدودی در اختیار دارند، برای افزایش تعداد سهامداران و افزایش سرمایه سهامداران، اقدام کنند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/ 3020
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی **انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.