مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از ارسال بیش از ۸ میلیون لیتر نفت‌گاز به اقلیم کردستان عراق خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریدون یاسمی با بیان این مطلب افزود: ۳۴ میلیون لیتر نفت‌گاز  سال گذشته از انبار نفت سنندج به کردستان عراق صادر شده که سود حاصل از فروش این فرآورده بین ۱۷ هزار و ۴۳۱ خانوار روستایی مناطق مرزی کردستان تقسیم شده است.

یاسمی برگزاری جلسات آموزشی برای شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، برگزاری دوره آموزشی برای مصرف‌کنندگان عمده، بازدید و پایش غیرمترقبه از فروشندگان روستایی و بازدید از مجاری عرضه از جمله اقدامات منطقه در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت برشمرد.

وی بومی‌سازی سهمیه مرغداری‌های استان، بازنگری و پایش کالابرگ‌های نفت سفید، حذف بیش از ۱۶ هزار کالابرگ، اجرای طرح راستی‌آزمایی اداوات کشاورزی، ایجاد جایگاه سیار عرضه سوخت در بازارچه‌های مرزی باشماق و سیرانبند بانه، مسدود کردن کارت سوخت کامیون‌های متخلف در بازارچه مرزی باشماق و آموزش کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج را از دیگر اقدامات و عملکرد منطقه در راستای مبارزه با قاچاق سوخت عنوان کرد.

وی در پایان با تشکر و قدردانی از همکاری و تعامل بسیار خوب اصحاب رسانه استان با این شرکت افزود: این شرکت با دارا بودن ۴۴۴ باب فرشندگی روستایی، ۶۶ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، ۵۲ جایگاه CNG و سه انبار نفت آمادگی کامل و مطلوب برای ارائه خدمات به همشهریان کردستانی را دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.