محسن بیگلری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چینش کابینه دولت دوازدهم باید از قومیت ها، مذاهب و زنان و مردان وجود داشته باشد و باید از بانوان نیز به عنوان وزیر، معاون وزیر استفاده شود.
وی اظهار کرد: همچنین دولت دوازدهم باید در انتخاب افرادی که وارد کابینه می کند شایسته سالاری را مدنظر قرار داده و علاوه بر جوانگرایی، تجربه و توانمندی را نیز مورد توجه قرار دهد.
نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که وارد کابینه دولت می شوند باید دارای توانمندی بالا در حوزه مورد نظر باشند گفت: ماندگاری برخی از وزرا به ضرر و ماندگاری برخی واقعا به نفع است و این مهم باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
به گفته وی تغییر برخی از وزرا و استفاده از توانایی آنان به عنوان وزیر در بخش های دیگر به نفع نیست چرا که شاید در آن بخش از توانایی لازم برخوردار نبوده و موفق نشوند.
**اولویت دولت دوازدهم ایجاد اشتغال برای تمامی جوانان باشد
بیگلری در ادامه افزود: دولت آینده باید به وعده ها و شعارهای خود عمل کند و ایجاد اشتغال برای جوانان کشور را به عنوان یکی از اولویت ها مدنظر قرار دهد.
وی با بیان اینکه بیکاری بزرگترین چالش های امروز جامعه ما است گفت: تنها مهار تورم نمی تواند مشکلات جامعه ما را رفع کند بلکه باید رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان بویژه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده در دولت دوازدهم بصورت جدی دنبال شود.
**مجلس از لایحه تفکیک وزارتخانه ها دفاع می کند
نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به موضوع تفکیک وزارتخانه ها اشاره کرد و افزود: جدا کردن وزارتخانه هایی همانند صنعت، معدن و تجارت، مسکن و راه و شهرسازی و ورزش و جوانان ضروری است.
وی با بیان اینکه ادغام این وزارتخانه ها یک کار غیرکارشناسی شده بود و هیچ نفعی در برنداشته است اظهار کرد: مجلس نیز از تفکیک این وزارتخانه ها دفاع خواهد کرد.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.