محمد صالح صحرایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر از اهمیت زیادی برخوردار است افزود: مردم در انتخاب کاندیداهای ریاست جمهوری به ویژگی های ملی و جهانی ریس جمهور توجه کنند و به فردی رای دهند که الگوی جهانی ارتباطات و تعاملات خوبی با جهان داشته باشد.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور با کفایت زمینه رشد و توسعه و اقتدار کشور را فراهم می کند ادامه داد: مردم باید از میان کاندیداهای ریاست جمهوری به فرد شایسته و لایق رای دهند.
وی با اشاره به اینکه مردم نقش تعیین کننده و سرنوشت سازی در انتخابات دارند، گفت: در حقیقت سرنوشت انتخابات در دست مردم است و در هر انتخاباتی مردم حرف اول را می زنند.
به گفته وی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ایران را در سطح ملی و بین المللی اثبات خواهد کرد.
وی همچنین در زمینه انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: شورای اسلامی شهر و روستا از نهادهای موثر در فرآِیند انتقال قدرت به مردم و مشارکت آحاد جامعه در تصمیم گیری ها است.
وی ادامه داد: شوراها نماد مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.
صحرایی اظهار کرد: کاندیداهای شورای شهر باید تخصص کاملی در حوزه شهرداری داشته باشد و توانایی حل معضلات شهری و سالم سازی محیط شهری را داشته باشد.
وی افزود: مردم در انتخاب شورای شهر باید به کاندیدایی رای دهند که از دانش و تجربه و تخصص در امور شهری بهره مند باشد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
7352/6108
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.