به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور از جمله استان کردستان، مدافعان امنیت کشور همراه و همگام با مدافعان سلامت از همه امکانات و تجهیزات در راستای مقابله و پیشگیری از این بیماری تلاش می‌کنند.

وی افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده پلیس در کنار وظیفه ذاتی خود که همان تامین نظم و امنیت است با بهره گیری از ظرفیت یگان ویژه اقدام به ضد عفونی کرده معابر کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: در حوزه فضای مجازی نیز پلیس فتا با رصد دقیق اخبار و اتفاقات فضای مجازی با افرادی که اقدام به شایعه سازی و انتشار اخبار کذب و نادرست می‌کنند برخورد کرده و موفق به دستگیری ۴ نفر در این رابطه شده است.

سرهنگ حیدریان یادآور شد: در حوزه برخورد با محتکران و افراد فرصت طلبی که متاسفانه از این فضا سوء استفاده کرده و اقلام بهداشتی را احتکار می‌کنند اداره نظارت بر اماکن استان با همکاری سازمان‌های مرتبط طرح نظارت بر اماکن عمومی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: اداره نظارت بر اماکن استان طی هفته گذشته موفق به کشف بیش از ۳۶۰ هزار دستکش، ۲۶ هزار عدد ماسک و حدود ۴۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: همچنین در اجرای این طرح بیش از یک هزار و ۵۰ واحد صنفی بازدید که از این تعداد ۹۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمب و به بیش از ۲۲۰ واحد صنفی دیگر تذکر داده شد، ضمن اینکه چهار متصدی واحد صنفی متخلف به مراکز قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حیدریان در پایان از زحمات جهاد گونه عوامل کادر پزشکی در سطح استان که از جان خود برای سلامت مردم مایه می‌گذارند تقدیر و تشکر کرد و به شهروندان توصیه کرد: انتظار داریم ضمن رعایت مسایل بهداشتی در صورت اطلاع از احتکار لوازم بهداشتی مراتب را در اولین فرصت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1372512
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.