سردار علی آزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در یکی از این کشفیات ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در جاده بیجار به دیواندره یک کامیون تانکردار حامل ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی توقیف کردند.

وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش این میزان سوخت را بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد کردند و ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شده و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

سردار آزادی افزود: در یک عملیات دیگر، ماموران نیروی انتظامی شهرستان سقز با اشراف اطلاعاتی انبار دپوی سوخت قاچاقی را در یکی از مناطق حاشیه‌ای این شهر شناسایی کردند.

وی یادآور شد: با هماهنگی مراجع قضایی، ماموران پلیس به همراه نماینده سازمان تعزیرات حکومتی به محل اعزام شدند که در بازرسی ۵۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر شده است گفت: کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان هم خبر از کشف یک فقره زمین خواری در این شهرستان داد و گفت: پلیس آگاهی مریوان در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی موفق به کشف یک فقره زمین خواری در مناطق روستایی شهرستان شدند.

سرهنگ علیرضا صفری اظهار داشت: با بررسی‌های میدانی و نقشه‌های هوایی و همکاری نماینده منابع طبیعی مشخص شد یک هزار و ۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه درگاه شیخان به تصرف غیرقانونی در آمده است.

وی افزود: با انجام تحقیقات فرد زمین خوار شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که با ارائه شواهد فرد متهم چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت.

سرهنگ صفری اضافه کرد: ارزش زمین تصرف شده بنابر نظر کارشناسان حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.