کمال کاظمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های شهرداری پرداخت و تسویه پیمانکاران در بخش های مختلف است، بر همین اساس مجموعه مدیریت شهری باتمام تلاش در صدد پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران است.

وی افزود: با توجه به اینکه  شهرداری‌ها  خدمات متعددی به شهروندان ارائه می‌کنند بنابراین با بسیاری از پیمانکاران در بخش های مختلفی همکاری دارد و از اول امسال تاکنون۸۰ میلیارد ریال از مطالبات آنان و اشخاص حقیقی و حقوقی را پرداخت کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج، پرداخت سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه مشاغل سخت و زیان آور پرسنل، پیگیری مطالبات شهرداری بابت تبصره هفت ماده ۱۷ و ماده ۴۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده از سال ۸۷ تا سال ۹۵ به مبلغ بیش از ۹۰ میلیارد ریال و تسویه مطالبات بازنشستگان شهرداری تا پایان سال ۹۷ را از دیگر فعالیت های حوزه مالی شهرداری در سال جاری اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در بخش مدیریت برنامه و بودجه نیز اقداماتی از جمله پایش، هماهنگی و نظارت در تدوین برنامه راهبردی - عملیاتی شهر و شهرداری، تهیه و تدوین و انتشار اولین کتاب آمارنامه سال ۹۷ شهر سنندج و تشکیل اتاق فکر شهرداری انجام شده است.

کاظمی یادآور شد: در بخش رفاهی نیز ثبت صندوق ذخیره فرهنگیان شهرداری،توزیع اقلام یارانه ای و توزیع ۲ مرحله کارت رفاهی بین کارکنان و معرفی پرسنل برای دریافت تسهیلات بانکی انجام شد.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره میشود.

۷۳۴۸ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.