منصور لهونیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی هر دستگاه اجرایی برگزاری دوره های آموزشی در راستای ارتقای سطح است، افزود: 31 دوره و کارگاه آموزشی در این مدت برگزار کرده ایم.
وی اضافه کرد: این دوره ها با همکاری شرکت های آموزشی تایید صلاحیت شده همکار استاندارد و دارای پروانه معتبر برگزار شده است.
مدیرکل استاندارد استان کردستان اظهار داشت: از تعداد 31 دوره، 11 مورد را اداره کل و 20 مورد را شرکت های آموزشی برگزار کردند.
وی یادآور شد: مخاطبین این دوره های آموزشی را مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی، کارشناس آزمایشگاه های همکار، کارشناسان استاندارد و کارکنان دستگاه های اجرایی استان تشکیل دادند.
لهونیان اضافه کرد: علاوه بر هفت هزار و 569 نفر ساعت آموزش برای مخاطبین مذکور یک هزار و 350 نفر ساعت آموزش استاندارد هم برای کارآموزان در این اداره کل ارائه شد.
وی گفت: این دوره های آموزشی به منظور آشنایی دانشجویان و مدیران کنترل کیفیت با استاندارد و قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد برگزار شده است.
در حال حاضر 260 واحد تولیدی در سطح استان کردستان تحت پوشش استاندارد است و حدود 470 فراورده هم زیرنظر استاندارد در استان تولید می شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.