به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید محمد شاهرودی روز شنبه در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی در کردستان اظهار داشت: جمهوری اسلامی با پشتوانه مکتب شهادت و ایستادگی به مظهر مقاومت در دنیا تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: دستگاه های مختلفی در تامین امنیت جامعه مسئول اند اما نیرویی که به طور جدی جلودار است و در میدان قرار دارد نیروی انتظامی است.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه وجود نیروهای مسلح مایه عزت دین و کشور است افزود: بدون این نیروها در معرض انواع تهاجمات قرار می گیریم.
وی با اشاره به اینکه سلامتی فقط سلامتی جسم نیست و شامل امنیت می شود اظهار داشت: اگر جلوی مفاسد در جامعه گرفته نشود امنیت جامعه هم به خطر می افتد.
آیت الله شاهرودی نیروی انتظامی را مایه آرامش و احساس امنیت انسان های خوب در جامعه و هراسناک شدن متخلفین دانست و اضافه کرد: حمایت از انسان های خوب جامعه نعمتی است که نصیب کارکنان نیروی انتظامی شده است.
وی یادآور شد: مردم وقتی با مشکلی مواجه می شوند به نیروی انتظامی برای حل آن رجوع می کنند که افتخاری برای این نیرو است.
فرمانده انتظامی کردستان هم در این دیدار گفت: اهالی کردستان قدر، تاثیر و جایگاه امنیت را نسبت به هموطنانی که طعم نا امنی را نچشیدند بهتر می دانند.
سردار مسعود خرم نیا اظهار داشت: گروهک ها در سال های 59 و 60 جنایاتی که داعش در عراق و سوریه انجام داد را در کردستان انجام دادند.
وی با بیان اینکه مردمی که این ناامنی ها را دیدند همه طالب امنیت هستند اضافه کرد: اشرار و ضد انقلاب به شدت به دنبال کار بر روی افکار مردم هستند اما چون مردم کردستان بصیر و آگاه هستند فریب آنها را نمی خورند.
فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: درک مردم کردستان نعمتی است که مسئولان باید قدر آن را بدانند.
13 تا 19 مهر ماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.