خلیل حنیف روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: میزان تسهیلات تخصیص یافته و اشتغال در استانها در سامانه
'کارا ' http://kara.mcls.gov.ir/Home/Main_Headerبه ثبت برسد.
به گفته وی، این سامانه در اختیار عموم قرار دارد و کسی نمی تواند
آمار ارائه شده در سامانه را رد کند چرا که ثبت آمار در این سامانه واقعی است.
مدیرکل امور استانهای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استانها به لحاظ امکاناتی که دارند عملکرد مثبتی دارند اما توقع بیشتری از این ادارات به دلیل مشکلاتی که مردم روزانه با آن سر و کار دارند ، وجود دارد.
حنیف گفت:این انتظار است که در استانها با همدلی و هماهنگی و کار تیمی، خدمت رسانی به مردم نسبت به گذشته دو برابر شود و پاسخگویی به مردم صریح تر و واضح تر باشد.
به گفته وی،گروه بررسی فضای عمومی ادارات کل تعاون، کار و امور اجتماعی بزودی در استانها فعال می شود که وضعیت همه استانها را بررسی می کند.
حنیف، ارتباط ادارات کل با نمایندگان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این ارتباط دو سویه تداوم خواهد یافت.
به گزارش ایرنا،براساس مصوبه شماره 37597 مورخ 96/3/31 ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و در راستای اجرای ماده 5 تصویب نامه کارگروه منتخب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ابلاغیه شماره 139003/96مورخ 96/5/8 بانک مرکزی مبنی بر ارائه تسهیلات به طرحهای اشتغالزای ذیل برنامه اشتغال فراگیر از منابع بانکهای عامل منتخب و همچنین بر اساس بند (ب) مواد 8 و 9 تصویب نامه شماره 103898/ت 54691ه مورخ 96/8/21 هیات وزیران موضوع آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، سامانه کارا به منظور تسهیل در فرایند ارائه تسهیلات در اختیار سرمایه گذاران و کارآفرینان قرار گرفته است.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.