اسماعیل اله دادی روز چهارشنبه به مناسبت سالروز صدور تاریخی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سوی مقام معظم رهبری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرونده ها به ارزش 40 میلیارد ریال است که نسبت به سال مدت مشابه سال قبل افزایش 4 برابری داشته است.
وی گفت: در مدت مشابه سال گذشته 41 پرونده قاچاق کالا به ارزش 10 میلیارد ریال در گمرک استان تشکیل شد.
وی تعداد کل پرونده های قاچاق کالا در گمرک استان در سال گذشته را 271 پرونده به ارزش 86میلیارد ریال عنوان کرد وگفت: مواد خوراکی و آشامیدنی ، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم خانگی و بلور و شیشه بیشترین فراوانی پرونده های کالای قاچاق در گمرک استان بوده است.
اله دادی افزود: استان چهارمحال وبختیاری یک استان بارانداز برای کالاهای قاچاق نیست و بیشتر به خاطر محورهای ترانزیت استان که محور اتصال جنوب به شمال و مرکز کشور است، بیشترین کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی جنوب به مرکز کشور در محور شهرستان لردگان و بروجن کشف شده است.
به گزارش ایرنا، محورهای مواصلاتی استان چهارمحال وبختیاری به دلیل ارتباط بین استانهای مرکزی و جنوب کشور یکی از محورهای ترانزیت کشور است.
سه هزار و 732 کیلومتر راه شامل 215 کیلومتر بزرگراه، یکهزار و 136 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 381 کیلومتر راه روستایی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.