به گزارش ایرنا، جعفر مردانی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی افزود:باید تلاش کرد تا هفته هنر انقلاب اسلامی به صورت مردمی باشد.
به گفته وی، هفته هنر انقلاب اسلامی اهمیت ویژه برای هنر ناب و اصیل دارد و سازمان های مردم نهاد می توانند کمک بسزایی در برگزاری این هفته داشته باشند و باید در آینده نزدیک سازمان های مردمی فرهنگی هنری نیز تشکیل شود و از این سازمان ها حمایت های بیشتری شود.
او گفت: برنامه های ارائه شده حوزه هنری استان در هفته هنر انقلاب مطلوب و کاربردی است و دیگر سازمان های و ارگان های استان نیز به کمک حوزه هنری برنامه های هفته هنر انقلاب را به بهترین شکل برگزار کنند.
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی از 20 تا 26 فروردین ماه 1397 با مشارکت حوزه هنری استان و سایر سازمان های فرهنگی اجتماعی استان برگزار خواهد شد.
حجت الله شیروانی افزود: هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت مرتضی آوینی برگزار می شود تا هنر انقلابی در بین هنرمندان و مردم ترویج شود.
به گزارش ایرنا، شهید مرتضی آوینی در بیستم فروردین 1372 هنگام تصویربرداری مجموعه روایت فتح به شهادت رسید که پس از آن بیستم فروردین ماه روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.