محمدرضا امیدی شامگاه یکشنبه در دویست و بیست و سومین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: به همین منظور ترمیم آسفالت معابر و خیابان‌های مرکز چهارمحال و بختیاری با اولویت چهارراه‌ها و تقاطع‌ها انجام خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا پس از گرفتن مصوبه شورای اسلامی شهرکرد و خریداری قیر مورد نیاز و تهیه آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری، با همکاری بخش خصوصی نسبت به پخش آن در سطح شهر اقدام می‌شود.

امیدی تصریح کرد: طراحی و نصب اِلمان‌ها و طرح‌های متناسب با ارزش‌های اجتماعی جزو برنامه های شهرداری شهرکرد در راستای زیباسازی شهری در شهرکرد است.

وی یادآور شد: آسیب‌شناسی فرهنگی و هنری تمامی خیابان‌های شهرکرد و ارایه برنامه‌های علمی برای ارتقای کیفیت این خیابان‌ها در دستورکار شهرداری قرار دارد.

رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: اجرای طرح‌های توسعه‌ای با هدف ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری به منظور افزایش رفاه عمومی شهروندان جزو خواسته‌های اصلی این شورا از مدیران شهرداری به شمار می‌رود.

حیدر علی‌پور دهکردی تاکید کرد: در این راستا اعضای شورای اسلامی شهرکرد آمادگی هرگونه همکاری، همراهی و تعامل با مدیران شهرداری را دارد.

وی اظهار داشت: زیباسازی فضاهای شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری با جدیت از سوی مدیران شهرداری دنبال و اجرایی شود تا شهروندان دستاوردهای آن را لمس کنند.

به گزارش ایرنا، شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.