حجت‌الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: امام راحل تاکید کردند که نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد، چرا که نااهلان باعث انحراف انقلاب می‌شوند و کرسی مجلس و رییس جمهوری را نباید به نااهل سپرد.

خطیب جمعه شهرکرد تاکید کرد: هر کاری باید کرد برای اینکه انقلاب به عنوان یک آیه از آیات خداوند، آسیب نبیند که یک بخشی از آن دست کارگزاران نظام است که باید افراد سالم در این پست‌ها گمارده شود و بخشی به دست مردم است که در انتخابات کرسی مجلس، شورا و رییس جمهوری را به نااهل نباید سپرد و این مانع آسیب ندیدن انقلاب می‌شود.

نکونام، با اشاره به اقتدار جهانی انقلاب در سایه ولایت فقیه گفت: ولایت فقیه باعث آسیب ندیدن انقلاب می‌شود، چرا که در افغانستان آمریکا به راحتی در انتخابات دخالت می‌کند و این کشورها درس عبرتی است که نباید گذاشت استکبار در امور کشورها دخالت کند.

به گفته وی، در افغانستان با این جمعیت بزرگ و تمدن ، 900 هزار نفر در انتخابات شرکت می‌کنند و در عراق دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه است تا بتوانند مردم عراق را از اتحاد دور کنند.

خطیب جمعه شهرکرد گفت: این عظمت انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده است و مقاومت مردم در برابر طاغوت و استکبار جهانی باعث این اقتدار ایران در جهان شده است.

خطیب جمعه شهرکرد تاکید کرد: امام راحل یک آیه از آیات الهی است که نجات بخش ایران از شر استکبار و طاغوت بود و این آیه خداوند که انقلاب اسلامی ایران است نباید آسیب ببیند و این انقلاب یک امانت است و کسی باور نداشت این معجزه در برابر توطئه ۴۰ ساله دشمنان دوام بیاورد.

به گفته وی، انقلاب اسلامی یک معجزه است و اکنون این انقلاب در ۴۰ سالگی به اقتدار و پویایی خود رسیده است و امام راحل این راه نورانی را برای همه مردم نشان داد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به سالروز فرارسیدن نهم دی اشاره کرد و گفت: مردم بصیر ایران در نهم دی‌ماه سال ۸۸ یک حماسه تاریخی را رقم زدند و با بصیرت خود در برابر استکبار جهانی ایستادند.

نکونام بیان داشت: فتنه ۸۸ از سوی دشمن طراحی شده بود که بصیرت مردم ایران در برابر این فتنه در تاریخ برای همیشه ثبت شد و در برابر بی بصیرتی عده‌ای از داخلی‌ها ایستادند و مردم این استان یک روز زودتر در برابر این فتنه حماسه آفریدند.

به گفته وی، نهم دی ماه روز دشمن شناسی و بصیرت شناسی و بررسی حقایق فتنه انگیزی دشمنان است.

وی با اشاره به پنجم دی‌ماه ولادت حضرت زینب و روز پرستار اشاره کرد و گفت : پرستاران سخت‌کوش به صورت جهادگران در عرصه سلامت حضور دارند.

نکونام، در تذکر استانی درخواست کرد،مسوولان نسبت به مناطق سخت گذر توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که برخی از این مناطق راه دسترسی‌شان با بارش برف و زمستان بسته می‌شود و باید محدودیت در تامین گاز و نفت و سوخت این مناطق برطرف شود.

به گفته وی، دولت در این مناطق گازرسانی بیشتری داشته باشد و شهرستانهای این استان در خصوص گازرسانی از سوی دولت توجه ویژه ای شود.

وی با تقدیر از تلاش های قوه قضاییه در یک تذکر ملی تاکید کرد: در کارگروه آب ، مسائل دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری به صورت عدالت محورانه شنیده شود و قوه قضاییه با تخریب کنندگان محل آبگیر طرح ملی بن به بروجن برخورد جدی داشته باشد، چرا که مردم دو استان در کنار یکدیگر اجازه سوء استفاده تخریب گران را نمی‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.