حفیظ‌الله فاضلی روز دوشنبه در هیات ورزش کارگری این استان افزود: بی‌شک خدمات‌رسانی به این جمعیت قابل توجه نیازمند اعتبارات مناسبی است و تلاش خود را در این راستا به کارگرفته‌ایم.

وی، توجه به ورزش کارگری را ازبرنامه‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و گفت: این برنامه در استان با جدیت پیگیری می‌شود و با انتخاب رییس هیات ورزش کارگری استان این برنامه‌ها از ساماندهی مطلوب‌تری برخوردار می‌شود.

فاضلی با بیان اینکه از تعداد کارگران ورزشکار استان آمار دقیقی در دست نیست، خاطرنشان کرد: این در حالی است که در حوزه ورزش قهرمانی کارگران استان در حوزه ورزش‌های انفرادی و گروهی تاکنون مقام‌های برتر کشور را کسب کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر توجه به ورزش کارگری از سوی کارفرمایان، افزود: در ماده ۱۵۴ قانون کار به صراحت بیان شده که کارفرمایان تجهیزات و امکانات ورزشی را برای کارگران خود فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با اشاره به  موفقیت‌های کسب شده در این استان طی سال‌های اخیر، اظهار داشت: امسال یک هزار و ۳۸۵ مقام ملی از سوی ورزشکاران استان کسب شده که در مقایسه با سال گذشته که یک هزار و ۱۰۸ مدال کسب شده بود از رشد قابل توجهی برخوردار شده است.

حمید کریمی با اشاره به وجود ۳ مجموعه ورزشی کارگری در استان افزود: چند مجموعه ورزشی نیمه‌تمام نیز در استان وجود دارد که با تخصیص اعتبار لازم تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی از آمادگی این استان در برگزاری رقابت‌های ملی به ویژه در حوزه کارگری، خبر داد و خاطرنشان کرد: این استان با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که دارد به اردوبام مهم کشور نیز تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.