اقبال عباسی دوشنبه شب در دیدار با فرماندهی انتظامی استان که به مناسبت هفته دولت و روز کارمند برگزار شد، اظهار داشت: معضل ها را باید به موقع و با تدبیر لازم کنترل کرد تا تبدیل به مشکل و بحران نشود.
وی ادامه داد: اگر چه دشمن همواره تلاش دارد تا مردم را نسبت به نظام بدبین و ناامید کند اما مردم با هوشمندی و حضور به موقع در صحنه این نقشه ها را نقش بر آب کردند.
عباسی تصریح کرد: مشکلات و تنگناها به ویژه در حوزه اقتصادی زیاد است اما این مشکلات با پایداری مردم و تدبیر مسئولان فروکش کرده است و آرامش و ثبات در بازار در حال شکل گیری است.
استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این همدلی و همراهی باید در آستانه انتخابات پیش رو بیش از پیش تقویت شود چرا که دشمن در این حوزه نیز نقشه هایی در نظر گرفته است.

فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: دشمن توان تلاش خود را برای آسیب زدن به نظام و مردم به کار گرفته است.
سردار غلامعباس غلامزاده ادامه داد: فشار حداکثری بر اقتصاد، عملیات روانی و فشار به عنوان ایجاد ناامنی در جامعه ۳ راهبرد دشمن در همین راستا است.
وی ایجاد شکاف بین مردم و نظام را از مهمترین تهدیدهای دشمن برشمرد و گفت: این تهدید با هوشمندی مردم، تدبیر مسئولان و یاری خدا مهار شده و این هدف شوم دشمن هیچگاه محقق نخواهد شد.
غلامزاده خاطرنشان کرد: با وجود همه تنگناها مشکلی در کشور شکل نگرفت و ایران از گردنه های سخت عبور کرد.
سردار غلامزاده افزود: نیروی انتطامی تمام تلاش را به کار گرفته تا محیط امنی را برای مردم فراهم کند.

به گزارش ایرنا، دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت و مصادف با سالروز شهادت رجایی و باهنر است.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.