به گزارش ایرنا، اقبال عباسی عصر یکشنبه در دیدار با مدیران شرکت 'ویژن صنعت پرواز کیش' که به جهت سرمایه‌گذاری این شرکت در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، اظهار داشت: این استان در بین 2 استان بزرگ کشور واقع شده و دارای ظرفیت مطلوبی در بخش گردشگری است.
وی افزود: این استان با آب و هوای خنک و مناطق تفریحی و توریستی بکر و دست نخورده و همچنین به عنوان مرتفع‌ترین نقطه ایران، می‌تواند جوابگوی گردشگران خارجی و داخلی باشد.
عباسی با اشاره به اینکه سالانه حدود 2 میلیون مسافر در سکونتگاه‌های تفریحی و گردشگری این استان اقامت می کنند، تصریح کرد: این آمار جدای از مسافران عبوری این استان است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسترهای لازم برای ایجاد خطوط هوایی در این استان فراهم است، گفت: آمادگی لازم برای ارائه کمک های فنی از قبیل اعطای تسهیلات و واگذاری زمین برای رونق بخش حمل و نقل هوایی استان وجود دارد.
در ادامه این نشست مدیران شرکت ویژن صنعت پرواز کیش از تمایل این شرکت برای سرمایه‌گذاری و استفاده از بخش هوانوردی این استان ابراز تمایل کردند و در ادامه دلیل این خواسته را موقعیت جغرافیایی، ظرفیت‌های گردشگری و نزدیکی به کشورهای حوزه خلیج فارس عنوان کردند.
این شرکت بنا دارد فرودگاه بین‌المللی شهرکرد را به‌ عنوان مبنای پروازهای خود انتخاب و در ادامه کار اقدام به ایجاد زیرساخت‌های گردشگری همچون هتل در چهارمحال و بختیاری نمایند.
پروازهای فرودگاه شهرکرد هم اینک به مقصد شهرکرد - تهران و شهرکرد - مشهد و بالعکس در طول هفته انجام می شود، پیش از این نیز پرواز شهرکرد - کویت و بالعکس به جهت حضور کارگر ماهر از این استان به کویت انجام می شد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.