سیدسعید شاهرخی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان اظهار داشت: شاکله ایرنا از بدنه ای توانمند و نیروهای ارزشمند شکل گرفته است.
وی بیان کرد: با توجه به حضور نیروهای توانمند در این سازمان، انتظار مسئولان نیز از ایرنا بالاست و این دغدغه باید به نحو مطلوب پاسخ داده شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه ایرنا همکاری لازم برای انعکاس اخبار را داشته است، اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی مهمترین رسانه مرجع در انعکاس اخبار است.
وی اظهار داشت: ایرنا در شتاب دهی به روند سرعت اطلاع رسانی، صحت، دقت و کیفیت اخبار نیز کارهای خوبی انجام داده است و باید این رویکرد بیش از پیش تقویت شود.
شاهرخی یادآوری کرد: با توجه به نگاه ویژه مسئولان ارشد استان به اطلاع رسانی و رسانه ها، شورای اطلاع رسانی شکل گرفت و سند اطلاع رسانی تنظیم شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که سند اطلاع رسانی همدان بتواند چشم اندازی روشن برای ایجاد تحول در این عرصه ایجاد کند.
معاون استاندار همدان گفت: مدیران اجرایی این استان باید از ظرفیت رسانه ها برای انتقال فعالیت های صورت گرفته بهره بگیرند و بیشترین تعامل را با رسانه ها داشته باشند.
شاهرخی اضافه کرد: برگزاری فصلی نشست های خبری با حضور رسانه های استان در سند اطلاع رسانی همدان گنجانده شده است و این راهبرد به صورت جدی پیگیری می شود.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.