به گزارش ایرنا، اکبر کاووسی روز یکشنبه در بازدید مسئولان اجرایی از برخی مناطق و محله های شهر همدان اظهار داشت: شورای یاد شده راه حل مناسب برای به حداقل رساندن مشکلات و دغدغه های مردم است.
وی بیان کرد: اداره این شورا به دست معتمدان و مردم هر منطقه از مزیت های طرح شورای اجتماعی محلات به شمار می رود ضمن اینکه پیگیری و رفع مشکلات و معضلات محلات را شتاب می بخشد.
کاووسی با تاکید بر لزوم تقویت مطالبه گری در مردم، گفت: شهروندان باید برای پیگیری و حل مشکلات محلات خود پیشگام باشند.
وی افزود: جبران مشکل عقب ماندگی مدیریت شهری با همبستگی و ریشه ای حل می شود و تشکیل شورای اجتماعی محلات بهترین راه برای رسیدن به اهداف تعالی در توسعه و آبادانی شهر است.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان نیز در این بازدید بر لزوم مشارکت شهروندان در برنامه ها و طرح های شهرداری تاکید کرد.
حمید بادامی نجات، با اشاره به نشست های هم اندیشی با حضور مردم و صاحب نظران گفت: این نشست ها نه تنها به بررسی دقیق مشکلات مردمی می پردازد بلکه حس مشارکت و مطالبه مردم را تقویت می کند.
وی اضافه کرد: رویکرد شورای اسلامی پنجم توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار است و در این راستا نسبت به خدمات رسانی مطلوب در این مناطق اقدام می کنیم.
بادامی نجات طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و نیز ترغیب و تشویق مردم به استفاده از دفترچه عوارض با 80 درصد تخفیف را از برنامه های اجرایی در مناطق کم برخوردار عنوان کرد.
در این بازدید به مشکلات مختلفی از جمله معضل اعتیاد و عرضه مواد مخدر، نبود مجموعه فرهنگی و ورزشی در منطقه، نبود فضای سبز مناسب، مشکلات آب و فاضلاب و خرابی آسفالت و پیاده روها اشاره شد.
شهر همدان دارای چهار منطقه و 12 ناحیه است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.