سید مجید شماعی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها افزود: این طرح ها شامل بهره برداری از ساختمان اتفاقات و عملیات توزیع برق و همزمان 14 طرح توزیع برق با 17 میلیارد ریال اعتبار و جدول گذاری و آسفالت معابر روستای نصیرآباد به طول 600 متر و پنج هزار و یکصد میلیارد ریال اعتبار است.
وی اضافه کرد: بهره برداری و تحویل مسکن مددجویی در روستای زرقان و همزمان در روستاهای اصله و سراوک با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال، آغاز عملیات پارک خوش آباد در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 مترمربع با 2 میلیارد ریال از دیگر طرح ها است.
فرماندار فامنین افزود: مرمت و بازسازی گلزار شهدای روستای چپقلو، مزار شهدای سراوک و چند روستای دیگر با اعتباری بالغ بر 80 میلیون ریال و بهره برداری از انبار و دستگاه های مکانیزاسیون شرکت زرین کشت مبارکین با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و بهره برداری از قنات روستای مبارکین 500 میلیون ریال اعتبار، نیز از طرح های مورد بهره برداری بود.
گفتنی است همزمان با دهه فجر امسال 840 طرح در نقاط مختلف استان همدان بهره برداری و عملیات اجرایی 160 طرح آغاز می شود.
با بهره برداری از این تعداد طرح برای 2 هزار و 680 نفر شغل ایجاد می شود و در مجموع برای یک هزار طرح یاد شده، 10 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
7523/2087
تنظیم: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.