آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته همدان در حسینیه امام خمینی (ره) افزود: پیروزی بزرگ جبهه حق علیه باطل به جهانیان شناسانده شد چرا که آنها از قبل در عراق و سوریه نیز شکست خورده بودند.
وی با بیان اینکه سخنان سخیف و بی پایه رئیس جمهوری آمریکا حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد افزود: سخنان ترامپ عمق دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.
آیت الله طه محمدی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی نیز گفت: برنامه های این ایام باید آگاهی بخش، سازنده و بصیرت افزا باشد وحق و باطل را روشن کند.
وی با بیان اینکه زائران زیادی برای رسیدن به کربلای معلی در روز اربعین از همدان عبور می کنند افزود: باید بیشترین خدمات به زائران اربعین حسینی داده شود و هیچ کم و کاستی نباشد.
وی با بیان اینکه حماسه عظیم اربعین حسینی متعلق به همه مسلمانان است گفت: امام حسین (ع) الگوی بزرگی برای همه است و امیدواریم در سایه درسی که امام حسین (ع) به مسلمانان جهان داد ملتهای اسلامی هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نروند.
وی با بیان اینکه مسلمانان جهان باید در راستای زنده نگه داشتن دین خدا از هیچ اقدامی دریغ نکنند بیان کرد: به طور مسلم در مقابل طیف دشمنان و خائنان انقلاب، باید همیشه مقابله و ایستادگی کرد.
آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 22 پایگاه در استان همدان برگزار می شود.
7523/2087 /1596
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.