حسن خانجانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با توجه درگیری بسیاری از استان ها به ویروس کرونا برخی ساکنان این مناطق همدان را برای اسکان انتخاب کرده و در شهرهای خوش آب و هوای همدان حضور می یابند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه احتمال آلوده بودن این افرد زیاد است بنابراین انتقال ویروس کرونا توسط مسافران به شهروندان دور از انتظار نیست و از این‌رو تاکید شد تا اطلاع ثانوی نباید سوئیت های این منطقه را اجاره داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان بیان کرد: یکی از امکان‌های انتشار دهنده آلودگی کرونا این سوئیت ها است که نظارت درستی بر روی آنها نیست.

خانجانی ادامه داد: مدیریت اصلی کارتن به دست ها، سوئیت های اجاره ای و خانه مسافرها، مراکز اقامتی و میهمان‌پذیرها بر عهده اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است که این اداره کل تاکنون ورود جدی و پیگیری در این زمینه نداشته است.

وی اظهار داشت: دادستانی در حال حاضر تنها می تواند برخورد سلبی داشته باشد اما در صورت ورود میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ساماندنی این اماکن و مشاغل، کارها به نحو صحیح پیش می رود.

طبق آخرین گزارش ارائه شده از سوی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۲ هزار و ۹۲۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۹۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۵۵۲ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.