حجت الاسلام محمدباقر برقراری شامگاه شنبه به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در دیدار با مدیران شهرستان ملایر افزود: دوقطبی سازی انتخابات، ضایع کردن حق الناس است، چراکه از صفر تا صد انتخابات حق الناس است.

وی با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تشریفاتی نیست، بلکه واقعی است تاکید کرد: مسوولان باید با تشویق مردم برای حضور حداکثری و پرشور در پای صندوق‌های رای و برگزاری یک انتخابات سالم و امن تلاش کنند.

امام جمعه ملایر گفت: ملت ایران همواره توانمندی خود را باور دارند و استقلال خود را در تمامی زمینه‌ها حفظ کرده‌اند و مسوولان موظف هستند در ایام دهه فجر خدمات نظام را به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا برای حضور در پای صندوق‌های رای مشارکت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام برقراری نظام جمهوری اسلامی را معجزه قرن دانست و اظهار داشت: با وجود تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، تاکنون نظام اسلامی ایران در اوج اقتدار است و در طول ۴۱ سال از عمر انقلاب ذره‌ای به این اقتدار خدشه وارد نشده است.

وی با بیان اینکه مردم باید روحیه خدمتگزاری را در تمامی مدیران ببینند گفت: اگر اینگونه شد، به طور قطع پیوند ناگسستنی بین مردم و مسوولان ایجاد می‌شود.

امام جمعه ملایر ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام به مردم دانست و نیت صادقانه، خیرخواهانه، حاکمیت اسلام و خدمت به مسلمانان را مهمترین دلایل ماندگاری جمهوری اسلامی عنوان کرد.

حجت الاسلام برقراری خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات دوم اسفند شد و با اشاره به برخی اعمال نظرها درباره رد صلاحیت‌های داوطلبان گفت: انتخابات ایران تشریفاتی نیست و اینگونه اعمال نظرها مورد قبول نیست و در حقیقت آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی انتخابات ایران را سالم‌ترین و صحیح‌ترین انتخابات در دنیا دانست و افزود: اگر دشمن نقطه ضعفی در انتخابات ایران می‌دید، روی آن مانور می‌داد و این امر نشان از واقعی بودن انتخابات ایران دارد.

دستاورد دولت تدبیر و امید بسیار است

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز گفت: دستاوردهای دولت تدبیر و امید و نظام در حوزه‌های مختلف بسیار است که باید بازگو شود.

قدرت الله ولدی کسب این دستاوردها را در سایه تبعیت از رهبر معظم انقلاب دانست و بیان کرد: در این شهرستان نیز با محوریت امام جمعه ملایر، نمایندگان مجلس و مجموعه مدیران اقدامات ارزشمندی رقم خورده است.

وی ثبت جهانی منبت ملایر را خبری خوش برای مردم ملایر در آستانه پیروزی انقلاب و ایام دهه فجر دانست و ادامه داد: در ایام دهه فجر امسال ۷۸ طرح عمرانی با اعتباری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح و با عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر افزود: آمار واقعی اشتغال بیشتر از آنچه تعهد شهرستان بود، محقق شد که این آمار واقعی و بر اساس آنچه در سامانه ثبت شده است، ارائه می‌شود.

ولدی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی گاوداری ۶ هزار راسی با سرمایه‌گذاری شرکت شستا و پیگیری‌های مجدانه استاندار همدان گفت: امسال ۶۸ هکتار گلخانه به سطح گلخانه‌های ملایر اضافه خواهد شد که این رقم بیش از تعهد شهرستان در سند راهبردی سه ساله است.

وی تاکید کرد: وظیفه داریم خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید را به مردم اطلاع رسانی کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.