سرپرست برگزاری این اردوی آماده سازی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این اردو که قهرمانان ارزنده ملی و بین المللی شرکت داشتند، تمرین و آموزش تکنیک و فنون کشتی توسط مربیان به کشتی گیران ارایه شد.

محمد قیاسوند افزود: محمد حسین‌ پور شهردار نهاوند و فرهاد ادیب مسئول مجموعه فرهنگی ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند در تامین امکانات مورد نیاز این اردو حمایت همه جانبه داشتند.

وی خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران نهاوند نیز با همراهی مجتبی بهنام نژاد،حمید کمروند و محسن دلیجانی در این اردو حضور یافتند.

قیاسوند یادآور شد: حضور پیشکسوتان و مربیان ارزنده نظیر امرالله ابراهیمی و داریوش کمروند در این اردو نیز قابل تقدیر بود.

باشگاه شطرنج رخ  قهرمان لیگ شطرنج همدان شد

بیست وپنجمین دوره مسابقات لیگ شطرنج باشگاه‌های استان همدان باقهرمانی تیم رخA به پایان رسید.

در این رقابت ها که با حضور ۵۴ تیم در ۱۱ هفته به میزبانی اردوگاه فجر همدان برگزار شد، تیم شطرنج رخ A با ۲۰ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

همچنین باشگاه قائم مقامی با ۱۹ امتیاز دوم شد و باشگاه صفوت با ۱۸ امتیاز بر سکوی سوم قرار گرفت.

 رییس هیات شطرنج همدان در این باره گفت: استقبال تیم ها از این رقابت ها نشان می دهد که شطرنج از جایگاه بسیار مطلوبی در استان برخوردار است.

امیرعرفان هاشمی اظهار داشت: شناسایی استعدادهای نخبه و ارتقا سطح کیفی رقابت شطرنجبازان از مهمترین اهداف در برگزاری این رقابت ها بود.

وی افزود: هیات شطرنج استان همدان همه ساله در راستای ارتقای سطح کیفی شطرنج استان و ترغیب و تشویق اداره ها، سازمان ها، کارخانجات و همچنین آمادگی بازیکنان، اقدام به برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی باشگاهی در قالب لیگ استانی کرده است.

وی یادآور شد: امسال شطرنجبازان نخبه و دارای رتبه های برتر ملی و بین المللی در قالب این تیم ها در لیگ شطرنج همدان حضور داشتند.

براساس تصمیم کمیته اجرایی مسابقات، در مراسمی به نفرات اول تا سوم میزهای ۶گانه مدال و حکم قهرمانی اهدا و به نفر اول میزهای ۶گانه نیز هرکدام یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعطا خواهد شد.

تمامی قوانین فیده و بخشنامه های فدراسیون شطرنج کشور در این رقابت ها اجرایی شد و هر تیم متشکل از ۶ بازیکن است که بر روی چهار میز اصلی و ۲ میز ذخیره رقابت کردند.

هم اینک ۵۰۰ شطرنجباز در سطح استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.