محمد مظهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با مساعدت محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان بخشی از طلب شاکیان طبق لیست ارسالی از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرداخت شد و مابقی که توافق مالی با آنها انجام شده، هنوز طلب خود را دریافت نکرده اند.

وی بیان کرد: صدور کارت بازیکنان و کادر فنی تیم پاس برای حضور در مسابقات مستلزم پرداخت بخشی از بدهی های تعیین شده کمیته انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون است.

مظهری افزود: افزون بر این بدهی ها باید حق ورودیه مسابقات فصل جدید لیگ ۲ را نیز پرداخت کنیم تا کارت ها صادر شود.

وی با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان همدان در اختصاص بودجه برای تسویه های مالی طلبکاران گفت: این اقدام با رضایت مندی شاکیان انجام شده و توانستیم از آنها درصد بالایی تخفیف بگیریم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس با اشاره به اینکه تیمش شنبه آینده باید به مصاف رضوانی اصفهان در جام حذفی فوتبال کشور برود، گفت: براساس برنامه اعلام شده تیم پاس شنبه شانزدهم شهریورماه جاری و از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه آرارات اصفهان به مصاف تیم رضوانی می رود.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه کارت بازیکنان و کادر فنی صادر نشود، امکان حضور در این مسابقه امکان پذیر نیست.

وی افزود: در بازی شنبه گذشته مقابل شهرداری بردسکن نیز با پیگیری مسئولان توانستیم مجوز بازی بگیریم اما این بار امکان رایزنی دوباره برای حضور در مسابقه بدون صدور کارت میسر نیست.

تیم پاس در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور حضور دارد.

این تیم براساس گفته مسئولان بیش از ۵۰ میلیارد ریال بدهی دارد که شنیده می شود در هفته های اخیر ۱۰ میلیارد ریال بدهی تسویه شده است.

۲۰۸۷/۷۵۲۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.