مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین از ثبت 700 واحد خسارت دیده سیل فروردین ماه در سامانه سجاد خبر داد و گفت: 700 واحد برای دریافت خسارت به صورت تسهیلات کم بهره و بلاعوض در سامانه سجاد ثبت نام کردند.
جعفری کاویانی‌دلشاد در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه واحدهایی ثبت شده در سامانه سجاد برای اخذ تسهیلات کم بهره به مبلغ 824.25 میلیون ریال به بانکهای عامل معرفی شدند، تصریح کرد: 5200 میلیون ریال برآورد خسارت به صورت بلاعوض شده است که براساس تعرفه‌های اعلام شده از سوی وزارتخانه برآورد و ارزیابی شده است و در صورت تصویب نهایی در کارگروه استان به حسابهای شخصی آنها واریز خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در بحث زیرساخت‌های کشاورزی در راستای احیاء و مرمت تعداد 35 رشته قنات نیز مبلغ 300.61 میلیون ریال درخواست کمک بلاعوض در سامانه سجاد ثبت شده و درباره بهسازی راه‌های بین مزارع نیز مبلغ 800.11 میلیون ریال اعتبار بلاعوض برآورد و ثبت در سامانه انجام گرفته است که در صورت نهایی شدن پرداخت خواهد شد.
کاویانی دلشاد اظهارکرد: در حال رایزنی با تشکلهای بخش خصوصی شرکتهای عمده برای اخذ تفاهم‌نامه برای همکاری و مساعدت در زمان بروز بحران در شهرستان هستیم تا در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیر طبیعی از امکانات و ماشین آلات بخش خصوصی بتوانیم استفاده کنیم.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین یادآور شد: در شهرستان فامنین 1625 دستگاه تراکتور و تعداد 500 تریلر، 3 تعاونی روستایی، 3 تعاونی تولید و 3 شرکت عمده با تجهیزات و انبارهای مناسب وجود دارد که به نظر بنده در زمان وقوع حوادث کمک شایانی می‌توان از آنها در راستای امداد رسانی به مردم در شهرستان گرفت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.