معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان درباره تغییر کاربری استخرهای تویسرکان و فامنین، اظهار کرد: نیازی به تعطیلی استخر تویسرکان وفامنین نیست چرا که مورد نیاز دانش آموزان بوده و جز دستورات دین است.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر سه شنبه 8 مرداد در شورای آموزش و پرورش استان همدان، خطاب به مسئولان آموزش و پرورش گفت: انسجام تشکیلاتی افراد و مدیران آموزش و پرورش بسیار مهم است و از شما به علت اینکه وارد حاشیه نمی شوید تشکر می کنم.
وی با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می تواند در اعتمادسازی آنها موثر باشد، به عملکرد آموزش و پرورش در برگزاری جلسات اشاره و عنوان کرد: شورای آموزش و پرورش دلسوزانه وارد کار می شوند و مشکلات دانش آموزان را برطرف می کنند.
آزادبخت با بیان اینکه در آموزش و پرورش بستر توسعه مملکت را مدیریت می کنیم چرا که دانش آموزان سرمایه های بی بدیل ما هستند، تأکید کرد: هرچه در عرصه آموزش و پرورش کمک کنیم، سرمایه گذاری استراتژیک کرده ایم.
دغدغه خانواده‌های اوتیسمی را برطرف کنید
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان خطاب به آموزش و پرورش گفت: تلاش کنید تا در سالتحصیلی جاری دانش آموز بازمانده از تحصیل در سطح استان نداشته باشیم چرا که خانواده های فرزندان اوتیسمی نگران تحصیل فرزندان خود هستند.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، مهرداد نادری فر پیش از ظهر سه شنبه 8 مرداد در شورای آموزش و پرورش استان همدان، خطاب به مسئولان این اداره کل بیان کرد: برای استفاده از فضاهای ورزشی تحت پوشش آموزش و پرورش اگر نیاز است نرخ نامه ای تنظیم و به ادارت ابلاغ کنید.
وی با اشاره به تخصیص 100 میلیون تومان به آموزش و پرورش عنوان کرد: بهترین سرمایه گذاری و اعتبارگذاری در حوزه آموزش و پرورش است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان نیز با اشاره به عملکرد خوب آموزش و پرورش در حوزه اوقات فراغت، اظهار کرد: آموزش و پرورش در سال گذشته جزء دستگاه برتر در این موضوع شناخته شد.
عبداله جعفری افزود: افزون بر 35 هزار دانش آموز در کانون های فعال استان فعالیت دارند و ما مجبوریم بخشی از بودجه را از مردم بگیریم که درصدد هستیم این بخش کمک های مردمی را نیز حذف کنیم.
وی با بیان اینکه 5 استخر را در اختیار دانش آموزان قرار خواهیم داد، گفت: 800 معلم تربیت بدنی در سطح استان داریم و در سالن های ما برای افراد سازمان جوانان باز است.
جعفری ادامه داد:  120 فضای ورزشی در سطح استان داریم که فضای ورزشی به ازای هر دانش آموز 42 سانتی متر است که در میانگین کشوری جزء استان های وسط جدول هستیم.
وی تأکید کرد: 20 میلیارد تومان تجهیزات ورزشی برای مناطق کم حاشیه قرار داده ایم و قرار است که دیوارهای زمین فوتبال ها را برداریم و فنس کشی کنیم تا در اختیار فرزندان استان قرار دهیم.
 در این جلسه مطرح شد جانمایی اولیه استخر تویسرکان از اول خوب نبوده چرا که در خارج از محدوده شهری است و استخر فامنین نیز در نزدیکی آرامستان این شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.