به گزارش ایرنا، محمدرضا عراقی روز دوشنبه در جمع شهرداران و مدیران اجرایی استان همدان افزود: با وجود مشکلات زیاد شهرداری ها از جمله کاهش صدور پروانه ساختمانی و حذف ماده 32، اما با کمک دولت دهم اینک شهرداری ها با شرایط خوبی روبرو هستند.
وی بدون بیان رقم اختصاصی از سوی دولت به شهرداری ها افزود: این مبلغ شب گذشته واریز شده و سعی کردیم این اعتبار به صورت عادلانه با اولویت شهرداری های کوچک استان توزیع شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان اظهار داشت: منابع مالی محدود است بنابراین باید از ابتدای سال یک برنامه دقیق از سوی شهرداری ها طراحی کرد تا از منابع مالی موجود به نحو مطلوب استفاده شود.
عراقی ادامه داد: زمان این نیست که به بهانه وجود منابع اعتباری نامحدود طرح های زیادی را شروع و ناتمام باقی گذاشت.
وی بیان کرد: برای اجرای یک طرح ابتدا اولویت و ضرورت اجرای آن باید مشخص شود بنابراین مهمترین مسئولیت شهرداری ها اولویت بندی طرح ها با توجه با منابع است.
معاون استاندار همدان تاکید کرد: افزایش سرعت اجرای طرح ها، ارتقای کیفیت کار، کاهش مدت زمان بهره برداری و کم شدن هزینه ها باید در اجرای هر طرح مد نظر قرار گیرد تا شاهد افزایش بهره وری باشیم.
عراقی بیان کرد: استاندار همدان فضای خوبی را برای کار و تلاش مدیران فراهم کرده است و باید از فرصت ایجاد شده با بهره گیری از خرد جمعی برای خدمت به مردم استفاده کرد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.