ربیعه علیمحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: القای ناامیدی به زنان در حالیست که سطح زندگی آنها نسبت به گذشته تغییر کرده است.
وی یکی از ملزومات امید آفرینی را گسترش نشاط در جامعه دانست و اظهار داشت: در انعکاس اخبار نباید تنها به جنبه منفی و نیمه خالی لیوان توجه داشت بلکه نکات مثبت را نیز باید بیان کرد.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری همدان گفت: افزایش شادی و نشاط در جامعه، اعتماد به نفس افراد را افزایش می دهد و احساس عرق و غیرت ملی و خوشبختی کمک به پیشرفت کشور را بیشتر می کند.
علیمحمدی ادامه داد: باید اصل خوب و مثبت دیدن را از سنین پایه و از مقطع ابتدایی تا دانشگاه در دستور کار حوزه آموزش قرار داد تا به دیدن زیبایی ها عادت کنند.
وی علت دوری فرزندان از مسایل مذهبی را بی توجهی به ابزار هنر در این باره دانست و گفت: تاکنون به جای ابزار هنر تنها از روش سخنرانی برای ترویج دین استفاده شده است.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری همدان اضافه کرد: رسانه های غربی ساعت ها فیلم برای القای تنها یک کلمه به کودک می سازند و با موزیک و موسیقی خواسته خود را به ذهن مخاطب تزریق می کنند.
علیمحمدی اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته در مناطق حاشیه ای و روستایی آسیب های اجتماعی بیشتر از سایر نقاط است.
وی تاکید کرد: برای یک برنامه ریزی صحیح باید آمار و اطلاعات دقیق از وضعیت زنان سرپرست خانوار، بد سرپرست، مطلقه، متواری، متارکه، مفقودی، افراد بازتوان، معلول و مستمری بگیر در دست داشت.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.