امین روستایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به ازای مصرف هر یک متر مکعب سوخت سی ان جی، حدود 900 سی سی در مصرف بنزین صرفه جویی می شود.
امین روستایی افزود: با توجه به عرضه روزانه حدود 425 هزار مترمکعب سی ان جی توسط 44 جایگاه 2 منظوره و تک منظوره استان، هر روز 386 هزار لیتر در مصرف بنزین، صرفه جویی شده است.
وی با اشاره به ذخایر گاز کشور، تنوع بخشی به سبد سوخت خودروها را اجتناب ناپذیر دانست و اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد خودروها و رشد شتابان مصرف سوخت، حرکت به سمت توسعه زیرساخت های مصرف گاز طبیعی فشرده به صلاح اقتصاد کشور محسوب ارزیابی می شود.
روستایی ادامه داد: منطقه همدان در راستای سیاست ها و تحقق چشم انداز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی و در جهت افزایش تعداد جایگاه های سی ان جی کشور با دیگر مناطق هم گام است و تا پایان سال سه جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در این استان به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان نوید داد: توفیقات اخیر وزارت نفت در پایداری تولید از منابع گازی پارس جنوبی، موید حرکت به سمت مصرف سوخت پاک و ایجاد ارزش افزوده برای فرآورده های مایع است.
44 جایگاه عرضه سوخت گاز فشرده سی ان جی در همدان ساخته شده است که این تعداد تا پایان سال 97 به 47 جایگاه افزایش می یابد.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.