محمدحسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نخست انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشور پنجم تا هفتم دی ماه جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
وی اضافه کرد: حضور این تعداد کشتی گیر همدانی در انتخابی تیم ملی بی سابقه است و امیدوارم نتایج مطلوبی را رقم بزنند.
سلطانی پیرامون نفرات اعزامی به انتخابی تیم ملی گفت: در کشتی آزاد 12 سهمیه داریم که در وزن 57 کیلوگرم میثم فیروزآبادی، در 61 کیلوگرم رضا اسدی پور، در 70 کیلوگرم عرفان مالمیر و سجاد چهاردولی، در 74 کیلوگرم مسعود کمروند، جمال خدابنده لو و عارف کیانی، در وزن 79 کیلوگرم علی شهبازی و عباس یزدانی و در 89 کیلوگرم امید کولیوند حضور دارند.
وی بیان کرد: همچنین در وزن 92 کیلوگرم وحید شاه محمدی و هادی وفایی و در وزن 97 کیلوگرم دانیال شریعتی برای همدان به میدان می روند.
دبیر هیات کشتی همدان خاطرنشان کرد: علی محمد مالمیر، حامد کوکبی، محمد کمروند و علی صفاری کادر فنی تیم کشتی همدان در انتخابی تیم ملی را تشکیل می دهند ضمن اینکه علی عبدالملکی سرپرست تیم اعزامی است.
سلطانی پیرامون وضعیت فرنگی کاران این استان گفت: در کشتی فرنگی نیز حسین صاحبی نصرت در وزن 63 کیلوگرم، امیرحسین گروسی در وزن 67 کیلوگرم و محمد امین حمیدی اصل در وزن 87 کیلوگرم حضور خواهند داشت.
برترین های این پیکارها مجوز حضور در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام بین المللی جهان پهلوان تختی که بهمن ماه برگزار می شود را کسب خواهند کرد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.