به گزارش ایرنا، خطیبان جمعه هرمزگان تاکید کردند: مسلمانان باید با هوشیاری و اتحاد، سیاست‌های شیطانی دشمنان و عوامل داخلی آنان را خنثی کنند.
فرارسیدن هفته دولت و تاکید بر خدمت خالصانه به ملت، مبارزه جدی و شفاف با اخلالگران اقتصادی و حرکت در مسیر ولایت و بیان مشکلات منطقه ای از دیگر محورهای صحبت های خطیبان جمعه هرمزگان در نماز جمعه این هفته بود.
**قشم
امام جمعه قشم در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: در جنگ اقتصادی که استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته است، اتحاد، همراهی و همدلی مردم و دولت همه توطئه های دشمن را خنثی می کند.
حجت الاسلام رضا جوکار افزود: دشمن در جنگ اقتصادی چشم به این کشور دوخته و کارگروه اقدام علیه ایران را تشکیل داده و از این رو دولت باید بیش از گذشته در این عرصه فعالیت کند.
وی تصریح کرد: مسئولان در هفته دولت در مسجدهای مختلف و به ویژه در روستاها حضور پیدا کنند و خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند.
امام جمعه قشم افزود: وضعیت شهرستان قشم نسبت به پنج سال گذشته بسیار بهبود یافته است و اگر چه برخی کمبودها وجود دارد اما خدمات بسیاری ارائه شده است.
وی با بیان اینکه حمایت حکیمانه، رصد هوشمندانه و انتقاد منصفانه رویکرد برخورد با دولت است، ادامه داد: نقد به این معناست که مشکل کار و راهکار آن به دولت منتقل شود.
**پارسیان
امام جمعه پارسیان با اشاره به اهمیت حفظ وحدت در مقابله با سیاست های شوم دشمنان، بیان داشت: مسلمانان باید با هوشیاری و اتحاد سیاست‌های شیطانی دشمنان و عوامل داخلی آنان را خنثی کنند.
حجت الاسلام هادی میرزایی اظهار داشت: امروز همه ما باید با اتحاد و یکدلی در کنار هم باشیم و با تکیه بر ظرفیت های داخلی برای رفع مشکلات تلاش کنیم.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، افزود: دولتمردان باید از فرصت خدمتگزاری به مردم استفاده کنند و نهایت تلاش خویش را در جهت جلب رضای خدا و رفع مشکلات مردم انجام دهند.
حجت الاسلام میرزایی در بخش دیگری از صحبت های خود به فرارسیدن عید سعید غدیر اشاره کرد و گفت: حادثه‌ای بزرگتر از مساله غدیر در جامعه اسلامی نیست و دستگاه های فرهنگی باید در جهت آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با این عید بزرگ و اهمیت آن، برنامه ریزی های خوبی انجام دهند.
**کیش
امام جمعه موقت کیش با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت را در شرایطی آغاز کرده ایم که جامعه با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه است.
حجت الاسلام سید حسین شاهچراغی اظهار داشت: شرایط اقتصادی امروز جامعه نشان از آن دارد که سیاست گذاری های اقتصادی دولت صحیح نبوده و باید اصلاح جدی در آن صورت بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات و اشتباهات را پذیرفت و نسبت به رفع آنها تلاش کرد، افزود: رفع مشکلات نیازمند یک برنامه ریزی صحیح و استفاده از تجربه نیروهای مخلص و متعهد و خدمتگزار به مردم و نظام جمهوری اسلامی است.
امام جمعه موقت کیش با تاکید بر اهمیت برگزاری هر چه با شکوهتر هفته ولایت و جشن بزرگ عید غدیر بیان کرد: باید مسوولان فرهنگی و هیات های مذهبی برای برگزاری شکوهمند این روز از هم اکنون برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.
**جاسک
امام جمعه جاسک با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع با اخلاگران اقتصادی، گفت: مردم از مسوولان انتظار دارند که مشکلات اقتصادی را رفع کرده و با اخلالگران برخورد جدی و قاطع داشته باشند.
حجت الاسلام محمدکاظم مناقبیان در خطبه های این هفته نماز جمعه جاسک با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: امیدواریم نشست‌های مسوولان در سطح کشور، به معنای واقعی به رفع موانع و مشکلات اقتصادی جامعه منتهی شود.
امام جمعه جاسک در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مساله واگذاری مجوزهای پرورش میگو به افراد غیرمرتبط و سودجو، تاکید کرد: مسوولان مربوطه باید پیگیر این موضوع باشند و مجوزهای پرورش میگو در جاسک را باطل کنند.
وی تصریح کرد: مجوزهای مورد نظر باید به افراد صیاد داده شود و مطالبه جدی ما متوقف کردن واگذاری زمین‌های پرورش میگو است.
7198/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.