مدیرکل فرودگاه های هرمزگان در حاشیه این اعزام به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 915 نفر زائر خانه خدا شامل زائران و خادمان با چهار پرواز و در 2 روز به عربستان اعزام می شوند.
محمد امانی بنی ادامه داد: این زائران در قالب هفت کاروان اعزام می شوند که پرواز اول ساعت 13 و 30 دقیقه به مقصد فرودگاه جده در کشور عربستان به هوا برخاست و پرواز بعدی در ساعت 17 و 50 دقیقه انجام می شود.
وی ادامه داد: لوازم و وسایل زائران خانه خدا در 2 روز گذشته به فرودگاه بین المللی بندرعباس تحویل شد و بررسی های لازم بر روی آن ها انجام گرفت.
مدیرکل فرودگاه های هرمزگان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بازگشت حجاج در روزهای هشتم و نهم شهریور آینده خواهد بود.
مسوول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان نیز گفت: زائران هرمزگانی پس از پیاده شدن در فرودگاه بین المللی جده به شهر مکه مکرمه منتقل و پس از انجام اعمال حج به مدینه منوره اعزام می شوند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی بیان داشت: مدت اقامت زائران هرمزگان در شهر مکه 22 تا 23 روز و در مدینه 6 روز برنامه ریزی شده و سپس به کشور باز می گردند.
وی درخواست کرد: مردم و خانواده های حجاج هنگام بازگشت آنان، از تجمع در فرودگاه بین المللی بندرعباس پرهیز کرده و دیدار و زیارت حجاج را در منزل انجام دهند.
3219/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.