به گزارش ایرنا، برنامه های کاروان زیر سایه خورشید که چهارمین روز حضور در استان هرمزگان را سپری می اند، شامگاه شنبه در بخش رودخانه شهرستان رودان پایان یافت.
این کاروان ابتدا با حضور در بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان ضمن عیادت از بیماران، پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) را بر بالین بیماران برده و برای شفای آن ها دعا کردند.
خادمان حرم امام رضا (ع) سپس وارد روستای خراجی شهرستان رودان شده و در جوار شهدای گمنام این روستا مورد استقبال مردم این روستا قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا، سرکشی از خانه های نیازمندان و محرومان، عیادت از بیماران در بیمارستان ها، دیدار با خانواده های شهیدان و ایثارگران و توزیع بسته های نذری حرم رضوی از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در استان هرمزگان است.
خادمان حرم مطهر رضوی به منظور شرکت در برنامه های یازدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید عصر چهارشنبه گذشته با استقبال مردم وارد بندرعباس شدند و تا 13 مرداد در استان حضور دارد.
اعضای این کاروان با سفر به شهرها، بخش ها و روستاهای مختلف استان هرمزگان ضمن دیدار با مردم و فراهم کردن زمینه زیارت از راه دور، برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی را ایجاد می کنند.
کاروان اعزامی شامل 2 مبلغ، 6خادم آستان قدس رضوی و یک سرپرست کاروان است.
این افراد حامل پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) هستند که با حضور خود، برنامه های جشن های زیرسایه خورشید در استان هرمزگان را پیگیری می کنند.
217 برنامه در قالب یازدهمین دوره از جشن های زیر سایه خورشید در تمام شهرستان های هرمزگان برگزار می شود.
جشن های زیر سایه خورشید از سالروز تولد حضرت معصومه (س) آغاز و تا میلاد امام رضا (ع) به مدت 10 روز ادامه دارد.
9887/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.