علی فتی روز چهارشنبه دربازدید ازغرفه ایرنا در پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال افزود: پارک علم و فناوری هرمزگان برای پاسخگویی به نیاز فضای فیزیکی شرکت های دانش بنیان و مرکزهای رشد استان اقدام به خریداری و بهسازی ساختمان قدیمی دانشگاه هرمزگان در خیابان آیت الله غفاری بندرعباس کرده است.
وی بیان داشت: مرکزهای رشد جامع پارک علم و فناوری هرمزگان، مواد و تجهیزهای پزشکی، فناوری دریایی و مرکز نوآوری و شکوفایی در ساختمان فناوری استان مستقر می شوند.
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان اظهارکرد: ساختمان جدید پارک علم و فناوری هرمزگان تا اردیبشهت ماه سال آینده آماده بهره برداری می شود و با قیمت بسیار مناسب و با مجهز به اطلاعات روز در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می گیرد.
در سال گذشته 76 اختراع و امسال 7 اختراع جدید در استان هرمزگان توسط علم و فناوری در اداره کل ثبت اختراعات کشور به ثبت رسیده است.
پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از شامگاه یکشنبه اول بهمن ماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار آغاز به کار کرده است و تا هفتم بهمن ادامه دارد.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.