رضاپور پنجشنبه شب در بازدید از ایستگاه های غربالگری بندو، کوشکنار، پارسیان و بندربستانو افزود: مراقبت‌ها در مبادی ورودی و خروجی پارسیان به قوت خود باقیست و باید در ایام نوروز برای مقابله با کرونا  تلاش ها با شدت بیشتری صورت گیرد.
وی بیان داشت: اگر مسافران و گردشگران در ایستگاه غربالگری پارسیان مشکوک به کرونا باشند با هزینه شخصی خودشان به مدت ۱۴ روز قطرینه می شوند.
فرماندار پارسیان اظهارداشت: دو گشت ویژه توسط نیروهای سپاه و انتظامی در سطح شهر و ساحل شهرستان جهت کنترل وضعیت برقرار است و ورودی پارک های ساحلی پارسیان نیز تا اطلاع ثانوی بسته است.
رضاپور ادامه داد: تا اطلاع ثانوی همه مهمانسراهای اداره های دولتی و بخش خصوصی، خوابگاه های مدارس شبانه روزی، مهمانسراهای دانشگاه ها و ستاد اسکان فرهنگیان که در سال های گذشته به عنوان محل اسکان مسافران نوروزی درنظرگرفته می شد، تعطیل و اجازه پذیرش مسافر ندارند.
این مسوول اظهارداشت: شهرستان پارسیان که خط مقدم و دروازه غرب هرمزگان می باشد با محدودیت های شدیدتری با مسافران و گردشگران برخورد خواهد شد.
رضاپور در حضور اعضای شورای تامین شهرستان پارسیان، گفت: طبق آمار بیشترین مسافران و گردشگران از استان های غربی و مرکزی کشور از کریدور جنوب که از شهر پارسیان عبور به مقصد کیش، قشم و بندرعباس سفر می کنند و در این راستا این شهرستان باید با اعمال شدیدترین محدودیت‌ها خدمات به مسافران اقدام کند. 
فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه با همکاری و تعامل اعضای شورای تامین شهرستان مبنی بر بستن مسیرهای منتهی به ساحل مصوب شد و گفت: مردم در ایام نوروز به توصیه‌های ماندن در خانه توجه کنند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

شهرستان پارسیان  در ۵۰۰کیلومتری غرب هرمزگان و مبادی ورودی از استانهای بوشهر و فارس به استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.