تیم فوتوالی جزیره هرمز در رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی یزد و با حضور ۲۰ استان برگزار شد، به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

این تیم تنها نماینده هرمزگان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور بود.

دومین المپیاد استعدادهای برتر نوجوانان پسر کشور در رشته فوتوالی امروز شنبه با قهرمانی تیم یزد پایان یافت و تیم‌های هرمزگان و زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

این رقابت‌ها به مدت سه روز  زیر نظر وزارت ورزش و  جوانان و میزبانی انجمن فوتوالی یزد با حضور ۲۱ تیم در هفت گروه به صورت دوره‌ای و مجتمع در محمودآباد یزد پیگیری شد.

در بازی نهایی تیم یزد حریف خود هرمزگان را ۲ بر صفر شکست داد و همچنین در دیدار رده‌بندی تیم زنجان ۲ بر صفر بر بوشهر غلبه کرد و سوم شد.  

در این پیکارها تیم‌های مازندران، همدان، خراسان‌رضوی، شمالی و جنوبی، سیستان‌ و بلوچستان، زنجان،  قزوین ، یزد، فارس، هرمزگان ، آذربابجان شرقی و غربی ، سمنان، گلستان، گیلان، ، اصفهان، کرمان، کردستان،  بوشهر و خوزستان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور سال‌ ۱۳۹۸ در ۹۹ رشته با حضور بیش از ۳۶ هزار ورزشکار تا دهم ششم شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد.

این مسابقات بالاترین سطح پیکارهای ورزش کشوری در پایه نوجوانان است و یزد میزبان ورزشکاران رشته‌های جودو، موی‌تای، هندبال دختران، قایقرانی دختران(رشته کانوپولو) و فوتوالی است.

صعود تیم های استقلال زرین و شناورسازی قشم به لیگ دسته دو هرمزگان

رقابت های فوتبال زیر گروه استان هرمزگان که با حضور ۸ تیم در شهرهای بندرعباس و قشم در جریان بود با صعود دو تیم قشمی استقلال زرین و شناور سازی پی پشت به کار خود پایان داد.

این رقابت ها در مرحله نخست در دو گروه به میزبانی بندرعباس و قشم به صورت مجتمع آغاز شد.

 در گروه نخست که با حضور تیم های ثامن کردر میناب ، نور پاقلاتان ،  اتحاد کردر سیریک و خواجه عطا به میزبانی بندرعباس در زمین خواجه عطا به مدت سه روز برگزار شد ، پس از انجام ۶ بازی تیم های ثامن کردر میناب و نور پاقلاتان به مرحله دوم راه یافتند.

در گروه دوم به میزبانی قشم چهار تیم استقلال زرین قشم ، شناورسازی پی پشت ، کشاورز گزیر بندرلنگه و ماهان حاجی آباد به رقابت پرداختند که در پایان دو تیم قشمی استقلال زرین و شناور سازی پی پشت به مرحله دوم صعود کردند.

در مرحله دوم این بازی که به میزبانی بندرعباس در دو زمین تختی و تیپ تفنگداران  برگزارشد، تیم استقلال زرین با شکست ۳ بر ۱ نور پاقلاتان و کسب ۷ امتیاز به عنوان تیم اول به لیگ دسته دوم استان صعود کرد وتیم شناور سازی پی پشت درروز آخر در حالی که از تیم ثامن کردر میناب ۲ بر ۱ عقب بود با جبران گل خورده بازی را با تساوی  ۲_۲ به پایان برد و با کسب ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی لیگ دسته دو فوتبال استان شد.

تیم های ثامن کردر میناب و نور پاقلاتان با ۳ و ۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.