به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر روز یکشنبه در دیدار با مدیرعامل و معاونان شرکت گاز هرمزگان اظهار داشت: این که نگاه مدیران به توسعه، تحول و رفع مشکلات مردم چگونه باشد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به ظرفیت های مهم اقتصادی و مناطق ویژه صنایع معدنی، فلزی و انرژی‌ در هرمزگان بیان داشت: همه این ظرفیت ها باید بر روی زندگی و معشیت مردم اثرگذاری مثبتی داشته باشد.
نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیریک بر حمایت و پشتیبانی خود در سرعت بخشی بر روند گازرسانی در حوزه شرق این استان و رفع کمبودهای این حوزه تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان نیز گفت: به طور قطع حمایت های بی شائبه و همیشگی نمایندگان مجلس می تواند گره گشای مسایل و مشکلات موجود در حوزه گازرسانی باشد.
فواد حمزوی افزود: یکی از هدف گذاری های مهم شرکت گاز ایجاد رفاه و آسایش مردم در بهره گیری از گاز طبیعی است که با وجود نیروهای توانمند، پویا و جوان این شرکت این امر در آینده ای نزدیک محقق می شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر 44 هزار خانوار در شهرستان‌ های بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بستک، پارسیان و بندرخمیر از نعمت گاز خانگی بهره مند هستند.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان، بابرنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال گاز رسانی به 21 هزار خانوار دیگر در سطح استان انجام می شود که از این شمار 15 هزار خانوار در بندرعباس زیر پوشش قرار می گیرند.
حمزوی خاطرنشان کرد: تا 3 سال آینده تمام شهر بندرعباس زیر پوشش گاز رسانی قرار می گیرد.
9887/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.