به گزارش ایرنا فریدون همتی روز جمعه پیش از خطبه های نماز جمعه اهل سنت بندرعباس اظهار داشت: این شرایط صادرات را بسیار به صرفه کرده و با تولید کالاهای صادرات محور، می توان اشتغال بالایی ایجاد و درآمد صادراتی کسب کرد.
وی ادامه داد: می توان با اتکا به ظرفیت های داخلی و عمل به مبانی اقتصاد مقاومتی، به پیشرفت های بزرگی دست یافت.
وی اضافه کرد: روستاها و جزایر استان هرمزگان سرشار از استعدادها و فرصت های اقتصادی هستند و این استان در اقتصاد ملی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.
رییس شورای اداری هرمزگان ابراز داشت: اگر ظرفیت های موجود استان بیشتر شکوفا شود، علاوه بر هرمزگان، سایر مناطق کشور از آن بهره مند خواهند شد.
همتی ادامه داد: بخش خصوصی برای سرمایه گذاری بیشتر در هرمزگان مورد حمایت قرار می گیرد و تلاش می شود شرایط مناسب برای فعالیت بیشتر این بخش فراهم شود.
استاندار هرمزگان با قدردانی از مشارکت و حضور گسترده اهل سنت در عرصه های مختلف، افزود: اهل سنت در استان مشارکت خوبی در کارهای خیرخواهانه و دیگر فعالیت ها دارند که این مشارکت در رفع بسیاری از مشکل های استان تاثیر داشته است.
همتی اضافه کرد: وحدت اهل سنت و شیعه در هرمزگان مثال زدنی است و برای پیروزی در جنگ اقتصادی به همین اتحاد، انسجام، وفاق و یکپارچگی نیازمندیم.
3219/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.