امروزه با توجه به اینکه بسیاری از والدین کودکان هر 2 به شغلی اشتغال دارند و بیرون از خانه به فعالیت می پردازند، مجبورهستند کودک خود را در ساعاتی از روز به مهدهای کودک بفرستند اما همیشه این نگرانی وجود دارد که نحوه نگهداری از کودکان به لحاظ کیفی و کمی در مهدهای کودک چگونه است؟
تعدادی از والدینی کـه کودکان آنان به مهدهای کـودک مراجعه می کننـد از وضعیت موجود در این مراکز ناراضی هستند.
والدین اظهار می کنند که برخی از مهدهای کودک به لحاظ کیفیتی به طور واقعی قابلیت نگهداری از کودکان را ندارند.
اعظـم علیمددی معـاون اجتماعـی اداره کل بهزیستی استان مرکزی درگفت وگو با عطریاس گفت: مهدهای کودک اراک براساس میزان ستاره ای که دریافت کرده اند از یک ستاره شروع شده و تا 3 ستاره ادامه دارد.
وی ادامه داد: والدین نباید انتظار داشته باشند که هزینه مهد یک ستاره را پرداخت کنند، اما از خدمات مهد 3 ستاره برخوردار شوند.
علیمددی افـزود: در بهزیسـتی دفتر مربوط به کودکان وجود دارد که چند کارشـناس در این دفتر فعالیت می کنند و حداقل هرماه یکبار به مهدهای کودک مراجعه کرده و از این مراکز بازدید می کنند و هیچ مهدکودکی وجود ندارد که مورد بازدید قرار نگیرد و جدول بازدیدهای مهدهای کودک نیز در هر شهرستان به طور جداگانه موجود است و برای کارشناسان تعریف می شود که در چه تاریخی و در چه شهری از کدام مهد کودک بازدید کنند.
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: در مورد مسـائل موجود در مهدها والدین ابتدا باید به مسـئول مهد کودک مراجعه کنند و مشـکـل خود را طرح نمایند اگر مسئولان مهد رعایت نکرده و در خصوص اصلاح مشکلات کاری را انجام ندادند، در این صـورت باید به بهزیستی مراجعه نمایند.
افزایش مدت زمان قرارداد اجاره به 2 سال، باید به فکر شهردار جدید باشیم، مسکن مهر مدارس را سه شیفته کرده است و 80 درصد جمعیت خمین کارت ملی هوشمند دریافت کردند از دیگر عنوان های خبری روزنامه عطریاس است.
روزنامه عطر یاس با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی داود باقری منتشر می شود.
استان مرکزی دارای سه روزنامه، 32 هفته نامه، 11 دو هفته نامه، 26 ماهنامه، سه 2 ماهنامه، 18 فصل نامه است.
6991/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.